Agenda, Agenda, Agenda, Agenda, Agenda SVI, Agenda SVI, Agenda SVI, Agenda SVI

De l’1 d’octubre al 9 de desembre | La innovació a través de l’anàlisi sensorial i la investigació del consumidor


  • L’esdeveniment tracta de l’augment de la competitivitat de les empreses del sector de l’alimentació sobre la base de la innovació i el llançament de nous productes al mercat

  • Les innovacions efectuades estan alineades amb les necessitats, preferències i expectatives dels consumidors


Les ciències sensorials i d’investigació del consumidor proporcionen ferramentes necessàries per a conéixer i integrar els gustos i necessitats del consumidor al llarg d’un procés de desenrotllament i millora d’un producte. La investigació sensorial i del consumidor ha sigut reconeguda com a disciplina clau per a les empreses, raó per la qual s’abasten diferents metodologies amb la finalitat de guiar el procés d’innovació i tornar més senzilla la comunicació i interacció entre les diferents àrees de l’empresa (qualitat, màrqueting, I + D). La informació sensorial és clau des d’un punt de vista estratègic i de negoci quan s’obté i es comunica de manera adequada. L’enfocament del curs, tant a nivell de continguts eminentment pràctics com per la seua modalitat en línia, permetrà augmentar la formació dels professionals de les empreses facilitant la presa de decisions amb un major rigor científic.