Agenda, Agenda, Agenda, Agenda, Agenda SVI, Agenda SVI, Agenda SVI, Agenda SVI
1 d’octubre – 9 de desembre | La innovació a través de l’anàlisi sensorial i la investigació del consumidor
- El curs innovació a través de l’anàlisi sensorial, tant a nivell de continguts eminentment pràctics com per la seua modalitat en línia, permet augmentar la formació dels professionals de les empreses en facilitar la presa de decisions
- El programa de formació en línia INNSENS té com a objectiu dotar a la petita i mitjana empresa agroalimentària de ferramentes estratègiques per a abordar la innovació de producte
Augmentar la competitivitat de les empreses del sector d’alimentació implica innovar i llançar nous productes al mercat. Estes innovacions han d’estar alineades amb les necessitats, preferències i expectatives dels consumidors. Les ciències sensorials i d’investigació del consumidor ens proporcionen ferramentes per a conéixer i integrar els gustos i necessitats del consumidor al llarg de tot el procés de desenrotllament i millora d’un producte.
La investigació sensorial i del consumidor ha sigut reconeguda com una disciplina clau per a les empreses, abastant diferents metodologies per a guiar el procés d’innovació i fer més fàcil la comunicació i la interacció entre les diferents àrees corporatives (qualitat, màrqueting, I + D). En este sentit, la informació sensorial és clau des d’un punt de vista estratègic i de negoci quan s’obté i es comunica de manera adequada.
L’enfocament d’este curs, per tant, tant a nivell de continguts eminentment pràctics com per la seua modalitat en línia, permetrà augmentar la formació dels professionals de les empreses facilitant la presa de decisions amb un major rigor científic.
Objectiu
El programa de formació en línia INNSENS té com a objectiu dotar a la petita i mitjana empresa agroalimentària de ferramentes estratègiques per a abordar la innovació de producte. El focus es posa en les tècniques i metodologies d’anàlisi sensorial i d’investigació del consumidor, per a conéixer com el producte en si mateix és entés pel consumidor.
Dirigit a
Professionals de la indústria agroalimentària (Departaments de Producció, Qualitat, I+D i Màrqueting).