Uncategorized @ca

Alacant acollirà el pròxim 23 de novembre el Congrés Internacional d’Intel·ligència Artificial, un esdeveniment de referència a Europa i que preveu congregar a més de 1.200 assistents. En el congrés participaran ponents d’empreses de primer nivell mundial com Apple, Amazon, Vodafone o IBM; institucions com el CSIC o Nacions Unides; universitats; emprenedors i startups.
9.00 hores. Auditori de la Diputació d’Alacant.
Passeig Campoamor, s/n






El comité d’especialistes en Automoció i Mobilitat Sostenible ha identificat en el reciclatge de bateries dels vehicles elèctrics una oportunitat de negoci per a les empreses de la Comunitat Valenciana. Els seus integrants adverteixen que el liti amb que es fabriquen aquests dispositius multiplicarà el seu cost a mesura que s’estenga la implantació del motor elèctric en el sector de l’automòbil. En l’actualitat, les xifres de reciclatge de liti són minses: només es recupera per a la seua reutilització el 5% d’aquestes bateries.
El Comité Estratègic d’Innovació Especialitzat (CEIE) en Tecnologies Habilitadores per a la nova economia ha proposat la generació de grups de treball on les empreses puguen compartir informació i generar coneixement de manera conjunta amb la finalitat d’avançar més ràpid en el desenvolupament d’algorismes basats en ‘deep learning’.
El Comité Estratègic d’Innovació Especialitzat (CEIE) en Salut recomana l’impuls de processos de Compra Pública Innovadora (CPI) com una de les polítiques preferents per a facilitar el desenvolupament i la implantació de les solucions als desafiaments en l’àmbit de la sanitat que aquest equip multidisciplinari ha identificat durant els últims quatre mesos.