- Bases reguladores
- Convocatòria DOGV
- Convocatòria íntegra
- Reglament 651 d’exempció
- Modificació del 651 (2023)
- Criteris de minoració
L'objectiu d'este programa és recolzar projectes en cooperació d'innovació en matèria de processos i/o organització, inclosa la millora en les relacions amb empreses proveïdores i/o empreses clients, que es basen en l'assimilació de tecnologies avançades amb risc tecnològic mitjà o baix i la difusió d'estes tecnologies a través de la demostració a altres empreses i agents del Sistema Valencià d'Innovació.
Tindran la condició de beneficiàries les empreses la seu social de les quals o centre de desenrotllament d'activitat es trobe radicat en la Comunitat Valenciana.
Els projectes d'innovació en matèria de processos i/o organitzativa, definida esta segons l'article 3 de les bases reguladores, consistiran en l'aplicació d'un mètode de producció o subministrament nou o significativament millorat, o en l'aplicació d'un nou mètode organitzatiu a nivell de l'empresa, l'organització del centre de treball o les relacions exteriors, sempre que la innovació es fonamente en la incorporació d'alguna de les tecnologies avançades per a la indústria relacionades a continuació:
No es consideraran subvencionables:
La sol·licitud es realitzarà mitjançant un formulari d'emplenament electrònic sent obligatòria la seua presentació en línia davant la seu electrònica de la Generalitat, en el marc d'un tràmit telemàtic a través dels mitjans disponibles en la pàgina web de l'AVI amb firma i registre electrònic.
Juntament amb el formulari electrònic de sol·licitud el sol·licitant haurà d'adjuntar en termini la següent documentació, segons els models normalitzats disponibles en la pàgina web de l'AVI:
El termini de presentació de sol·licituds d'este procediment, la concessió del qual és en règim de concurrència competitiva, serà del 17 de juny al 8 de juliol de 2025. Només seran admeses les sol·licituds que hagen sigut gravades en la seu electrònica de la Generalitat abans de les 14.00 hores de l'últim dia de termini de presentació. En el cas que una mateixa entitat sol·licitant present diverses sol·licituds per a un mateix projecte, únicament es considerarà vàlida l'última presentada en termini.
L'execució dels projectes deurà, necessàriament plantejar-se amb una duració de dos anualitats i el gasto previst per a 2025 no haurà de ser superior al 45% del total del pressupost.
Les entitats beneficiàries de subvencions hauran de presentar la documentació justificativa d'execució del projecte en les dates indicades a continuació:
Sota un objectiu comú, cada una de les entitats assumirà de manera independent una part del projecte, reflectida en la seua corresponent sol·licitud individual i de la qual es responsabilitzarà, tant de manera individual com davant la resta de participants de les obligacions derivades del desenrotllament del projecte i de la seua relació amb l'AVI. Per això, en el cas que alguna de les entitats participants no obtinguera la condició de beneficiari o, havent-la obtingut, la perdera abans de la resolució de la convocatòria, el projecte serà denegat íntegrament, estenent-se la conseqüència a la resta de partícips.
Les empreses sol·licitants hauran de plantejar projectes en cooperació, de manera que una d'elles manifeste una necessitat a resoldre en els seus processos o organització, mentres que les altres, aporten el coneixement i la capacitat de proporcionar, mitjançant un desenrotllament a mesura, una solució tecnològica a la necessitat de la primera empresa.
No se subvencionaran aquells projectes dirigits a augmentar l'eficiència dels combustibles fòssils i tecnologies relacionades, ni a incrementar l'emissió de gasos d'efecte d'hivernacle. Tampoc seran susceptibles de subvenció aquells projectes que contribuïsquen a la promoció de combustibles fòssils. De manera que només seran elegibles els projectes que siguen conformes amb el principi de DNSH per a tots els objectius ambientals.
Donades les característiques de cooperació dels projectes, en els quals cada participant posa al servici del mateix les seues capacitats i recursos, no s'admetrà com a elegible a l'efecte de subvenció la facturació entre els propis integrants del consorci.
Les intensitats d'ajuda, establides com a percentatge sobre els costos subvencionables, són les que s'estableixen en les bases reguladores, i es resumeixen ací:
Un projecte només podrà ser aprovat quan la puntuació obtinguda en l'avaluació aconseguisca un valor mínim de 50 punts.
Es valoraran els projectes atesos els següents criteris:
info@avi.gva.es
Alacant (+34) 96 654 59 30
València (+34) 96 386 92 00
Horari d'atenció: de 9 a 14.00 hores