Your address will show here +12 34 56 78
Agenda, Agenda SVI, Agenda SVI, Agenda SVI, Agenda SVI

 



Amb motiu del compliment de dos anys des del llançament de INNDIH, el Digital Innovation Hub organitza l’esdeveniment anual INNDIH per a l’impuls econòmic de la Comunitat Valenciana. En l’esdeveniment s’abordarà com la digitalització pot convertir-se en una ferramenta estratègica per a superar els desafiaments empresarials i potenciar la competitivitat en un entorn canviant.

Al llarg de la jornada, es presentaran solucions innovadores per a enfortir la resiliència de les empreses, destacant la col·laboració entre el sector públic i privat, així com les oportunitats que oferixen el finançament i els servicis digitals de INNDIH.

A través de ponències, taules redones i espais de networking, es promourà l’intercanvi de coneixement i experiències, oferint claus pràctiques perquè les empreses impulsen la seua transformació digital i afronten amb èxit els reptes actuals.

L’esdeveniment tindrà lloc el 13 de febrer de 2025 en The Terminal Hub, C. de la Travessia, Poblats Marítims, 46024 València.

Més informació i registre

L’esdeveniment comença a les 09.00 i acaba a la 13.00.

0

Agenda, Agenda, Agenda SVI, Agenda SVI, Agenda SVI, Agenda SVI

CV+i organitza el proper 11 de febrer de 2025 el Health Day, una jornada que concentrarà els principals agents en investigació, innovació i emprenedoria del sector salut de la Comunitat Valenciana, tant públics com privats. L’objectiu de l’acte és el de visibilitzar, consolidar i connectar a l’ecosistema innovador en Salut i contribuir a l’acceleració dels processos d’innovació. CV+i Health Day se celebrarà en l’edifici Biohub VLC, en la Marina de València. Durant la jornada, es donaran a conéixer projectes d’innovació de referència en el sector salut i contarà amb la participació del director general d’Innovació, Juan José Cortés.

 Més informació i inscripcions


09:00. Edifici Biohub Valencia. Travessia s/n 15 E Base 5, València
0